3...2...1... Startujemy!

 Nowy rok, nowe wyzwania...

Jeszcze kilka mrugnięć oka temu grzałam się w chorwackim słońcu czytając zaległe lektury, a już dziś wbiłam się w białą bluzkę i pobiegłam powitać moich uczniów w progu pracowni komputerowej :) Ten pandemiczny rok trwał zdecydowanie za długo, a wakacje zdecydowanie za krótko :)

Po ogarnięciu papierkowych spraw zaczęłam się zastanawiać jak jutro rozpocząć swoje lekcje, co zrobić, co powiedzieć. 

Oczywiście moi uczniowie zasypią mnie milionami opowieści, będą dyskusje, zdjęcia, filmiki z wakacji - takie z nas gaduły. Jak to się mówi "jaki Pan-taki kram" :D

Ale co jeśli nagle zapadnie cisza jak makiem zasiał, albo padnie pytanie "to robimy coś"?

Jeśli to się zdarzy, choć szczeeerzzzeeee wątpię, to schemat działania jest następujący:

kl. 4 - dopiero się poznajemy więc warto przypomnieć jakie zasady obowiązują w pracowni;

kl. 5 - przypominamy sobie MS Word i edycję tekstu - napiszemy krótką notatkę z wakacji wg podanego schematu kroju czcionki, wielkości, koloru i położenia

kl. 6 - pobawimy się graficznie w Canvie - plakat z ulubionym cytatem

kl. 7 - przypomnimy sobie kwestię prawa autorskiego w internecie- kodeks internauty

kl. 8 - stworzymy prezentację w Canvie z regulaminem pracowni komputerowej



Komentarze

Popularne posty