Kulkoklikacz - komunikaty w programie Scratch
Kulkoklikacz
- komunikaty w programie Scratch -
Lekcja przeznczona dla klasy 6
Czas: 35 min
KROK 1
Pobierz lub wydrukuj instrukcję wykonania zadania.
KROK 2
Utwórz nowy projekt w Scratch - postępuj krok po kroku, nie omijaj żadnej instrukcji.
KROK 3
Zapisany projekt gry prześlij mi do folderu SCRATCH 2 w MS Teams.
Zajrzyj do projektu: https://scratch.mit.edu/projects/471809168
ZADANIE DODATKOWE DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH:
Utwórz projekt, po uruchomieniu którego będziemy widzieć jasne wnętrze pokoju, a na ścianie po prawej stronie włącznik światła. Po kliknięciu w włącznik zmieni on kolor na pomarańczowy, a w pokoju zrobi się ciemno - i tak w kółko.
PODPOWIEDZI:
-włącznikiem może być dowolny duszek - np. przycisk
-pamiętaj o utworzeniu czarnego tła
-skorzystaj z komunikatów i pokaż/ukryj duszka
Powodzenia!
Komentarze
Prześlij komentarz