Kulkoklikacz - komunikaty w programie Scratch

 Kulkoklikacz 

- komunikaty w programie Scratch -

Lekcja przeznczona dla klasy 6

Czas: 35 min

KROK 1

Pobierz lub wydrukuj instrukcję wykonania zadania.

INSTRUKCJA


KROK 2

Utwórz nowy projekt w Scratch - postępuj krok po kroku, nie omijaj żadnej instrukcji.


KROK 3

Zapisany projekt gry prześlij mi do folderu SCRATCH 2 w MS Teams.


Zajrzyj do projektu: https://scratch.mit.edu/projects/471809168


ZADANIE DODATKOWE DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH:

Utwórz projekt, po uruchomieniu którego będziemy widzieć jasne wnętrze pokoju, a na ścianie po prawej stronie włącznik światła. Po kliknięciu w włącznik zmieni on kolor na pomarańczowy, a w pokoju zrobi się ciemno - i tak w kółko. 

PODPOWIEDZI:

-włącznikiem może być dowolny duszek - np. przycisk

-pamiętaj o utworzeniu czarnego tła

-skorzystaj z komunikatów i pokaż/ukryj duszka


Powodzenia!

Komentarze

Popularne posty